De klantreis centraal

 

Deze bijeenkomst in samenwerking met Centrum Management Emmeloord stond geheel in het teken van de nieuwe klantreis. Dr. Liane Voerman*, oud-inwoner van Emmeloord, ging dieper in op de noodzaak tot en uitdagingen van omni-channel retail gekoppeld aan de customer journey (die steeds gecompliceerder wordt) en de klantervaring. 

 

Een belangrijk onderdeel hierin is de digitalisering van retailing en de kansen die dit biedt voor een retailer. Maar alleen als dit ook toegevoegde waarde heeft voor de klant! Ook de impact van de omgeving komt aan bod: de winkelomgeving zelf, maar ook het belang van het winkelcentrum als externe omgeving van de winkel.

 

* Liane Voerman is werkzaam aan de Rijksuniversiteit Groningen als programmadirecteur van de BSc Bedrijfskunde en senior lecturer Marketing. Haar expertise ligt op het gebied van retail, internationale marketing en marktonderzoek. 


  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin

  • Intratuin

    Intratuin